Update


Färgglad pippi i Sydney

Oj, tiden går fort när man har roligt!

- Mer än hälften av tiden har gått och alla inlämningar och grupparbeten har fått bra resultat hittills. Planerar just nu, med min roll som Event Manager, att arrangera en middag i min ena kurs "Events management" där vi ska bjuda in cirka 40 gäster som ska ha det trevligt på olika vingårdar utanför Melbourne. Det ska bli roligt att få åka ut och se hur det går till och förhoppningvis lära sig lite på kuppen om vingårdar.

- Det blir kallare, kallare och kallare. Löven är färgglada, det blåser en massa och solen värmer inte lika gott längre.
Men jag försöker inte att klaga. Det känns mest lustigt att veta hur graderna sjunker här men att solen värmer er mer och mer där hemma.


- Nu är det mycket skolarbeten som ligger framför och jag ska vara en flitigt student!

Hoppas allt är gott i Norden! Önskar jag kunde varit närvarande på Oscars dop på söndag!

Miss you!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh va roligt!!! Lycka till gumman det kommer du klara kanon för du rockar!!!! xoxox

2010-05-01 @ 14:13:14
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postat av: Mia

Vi saknade dig i söndags och tänkte mycket på dig, kära gudmor till Oscar Johannes! :o) Lycka till med eventet, det låter spännande!!!! Berätta gärna om planerna! :o) Vi hörs i helgen! Gläder mig! puss på dig!

2010-05-06 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0