Night Market




Denna soliga onsdag mötte jag upp med Malin och fikade på Starbucks (är där lite för ofta, eller är det möjligt?) för att sedan gå vidare till en kvällsöppen marknad. Massa matstånd överallt och härliga små alternativa marknadsstånd som sålde fina saker. Köpte vykort och ett ingraverat armband för att föreviga mitt arv. 





Imorgon blir det storshopping på IKEA så jag äntligen kan få köpt mig en säng och börja flytta in på Wellington St.

Helgen lär bli bra. Det känner jag på mig.
Love!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hehe ne den kom idag istället när jag och Kristian gick omkring på stan och fotade.herrejävlar säger jag bara. Octane heter den så om du har vägarna förbi får du gärna hälsa på. Jag råkade ignorera dig på fb för jag visste inte vem du va men nu kom jag på det inatt så adda mig gärna igen om du vill:D

vad har du haft för dig denna regniga dag?

2010-02-11 @ 08:23:36
URL: http://ninajosefinl.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Man kan inte vara på Starbucks för ofta, det går helt enkelt inte ;)

Ha det bra i värmen! ;D

2010-02-11 @ 10:49:22
URL: http://music4ever.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0