Portsea






Åkte en timma med bil till Portsea och  spenderade eftermiddagen med mina aussievänner på denna härliga strand.
Höll hårt i bikinin och hoppade runt i de höga starka vågorna. Det är en konst att stå stilla på strandkanten när havet suger till sig allt vatten och sedan skickar strömmande vågor mot en. Mäktigt och respektfullt.
Avslutade dagen med konsert av min roomie Anty och Daves band med det smickrande namnet Madonna (lite oväntat, yes).

Idag är det en strålande söndag och jag ska åka spårvagn hem till Lina och tjejerna. Imorgon börjar Orientation Week på skolan vilket innebär ett steg närmre seriösa studier. Kul, kul och väldigt spännande vecka på ingång alltså!

Ta hand om er där hemma! Tänker på er som alltid.





En skymt av mitt vardagsrum (observera -INGEN heltäckningsmatta!), svenska flaggan och hallen ut i köket som leder till de små raringarna i trädgården.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0