Exams

Det går bra nu! Två av fyra kurser avklarade och godkända. Imorgon skriver jag min sista tenta - en essay-del på Digital and Direct Marketing och till nästa vecka en uppsats på 1500 ord och sist men inte minst hålla en presentation för Microsoft.

Snart är mitt liv i Melbourne slut. Känns som att jag skriver historia i min livsbok och det ska bli så skönt att vända kapitel. Idag kom jag hem någorlunda tidigt från skolan, sprang en runda i parken, stekte lammkotletter och nu ska jag koppla av med lite Norska Hollywoodfruar.

Livet är härligt!


En spännande bild på mig av Anna-Karin som hon har

gjort i Digital Design på Prahran. Likt?


Kommentarer
Postat av: Per

Du ser ut som en Norsk Hollywoodfru

2010-06-07 @ 15:42:53
URL: http://kv07australia.wordpress.com
Postat av: Mia

ha ha... ;o)

2010-06-09 @ 00:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0