Cheers Australia




Nu är det över! Sista dagarna med fest i goda aussievänners lag och fotboll på TV, kaffe i solen på Brunswick street med Lina och Carro och sista middagen med min roomie Anty och Dave. Avnjöts med rökt känguru och god fetaost-rödbets-ruccola-sallad.

Resan hem till Falkenberg gick bra. Reste med helt otroligt sköna flygsätesgrannar - en ingenjör och en fotograf från Melbourne samt en helikopterpilot från Cairns. Landade safe and sound i London för att sedan ta sista flyget hem till Göteborg där far min hämtade mig. Blev välkomnad hem till mitt underbara hus på landet i Falkenberg med fars egenfångade lax i en gräddig fisksoppa à la min mor och sauna ikväll innan jag däckar av jetlagen.

Hejdå Australien och tack för er som följt mitt äventyr!  Nu börjar ett nytt kapitel.

Kommentarer
Postat av: Mia

VÄLKOMMEN HEM ÄLSKADE SYSTER YSTER!!!!

2010-06-23 @ 19:13:10
Postat av: Per

Härligt att vara hemma! Njut av den svenska sommaren för mig också ;)

2010-06-24 @ 04:00:08
URL: http://kv07australia.wordpress.com
Postat av: Rebecka

Hejsan! Det verkar som att du har haft det skitkul! Jag blir väldigt inspirerad själv av att åka dit när jag läser din blogg. Vad kostar det att söka visum...är chansen stor att man får åka dit?

Tack för bra läsning

/Rebecka

2011-09-30 @ 14:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0