Housewarming

Hej världen, nära och kära!
Det är en lycklig flicka ni läser om nu. I helgen hade jag och mina två rumskompisar (och våra fyra ladies i trädgården) inflyttningsfest. Det var en härlig blandning av vänner som kom hem till oss.





I helgen var vi på Formel 1 - Grand Prix som hölls här i Melbourne. Det var riktigt spännande att se och höra det extremt höga ljudet från bilarna, mycket mer spännande än vad jag hade förväntat mig. Under dagen hölls det flyguppvisningar och vi såg stora och små flygplan flyga omkring och göra konster. Då kände man sig liten. Mäktigt är ordet som får förklara känslan.


På torsdag börjar påsklovet och jag ska fira med ett gäng australiensare och svenskar första helgen. Helgen efter, 9-12e, åker jag och Micke till Sydney för att hälsa på Pernilla som studerar där nu. Har ju varit där innan men jag vill dit igen så det ser jag fram emot. Pernilla, det är bara att börja förbereda bastun.

Stor kram från mig till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0