Lycka




Efter en lång givande dag på universitet åkte jag spårvagn till Brunswick Street för fika med mina älskade flickor Lina & Carro. De två kurserna jag ska läsa på Hawthorn (den ena skolan som ligger mer centralt) verkar vara lovande. Föreläsarna är underhållande och levererar. Me like.

Det är äntligen helg igen och jag har så mycket lycka inom mig. Imorgon ska jag på tea party med mina aussie-vänner. Har fått ordning på mitt rum med garderob och ett skrivbord med sorterade papper. Umgås med bra folk och träffar nya hela tiden. Njuter av allt här.






Kommentarer
Postat av: Mikaela

PUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS på dig sötnöt! jag ler med dig!

2010-03-05 @ 13:30:07
URL: http://www.mikabellas.blogspot.com/
Postat av: Pim

Åh är så glad för din skull! vill bara åka ner och kramas med dig :) pusssar

2010-03-06 @ 09:46:24
URL: http://xoxopim.blogspot.com
Postat av: Mia

:o)

2010-03-10 @ 12:00:23
Postat av: Katarina

Hej!

Kom in på din blogg efter lite svensk+melbourne googling.. Jag har precis flyttat till Melbourne för att plugga på RMIT och skulle gärna hänga med lite svenskar! Har inte sett några svenskar alls på mitt universitet ännu och känner ett starkt behov av att få prata vårt fina språk:) Om du skulle ha lust att ses nån dag kan du mejla mig på [email protected]

// katarina

2010-03-14 @ 02:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0